Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Συζήτησεις στις συνεδριάσεις του ΕΒΕΑ

Κοιτάξτε, εγώ δεν ξέρω εάν τελικά είναι απόφαση του Δήμου της Αθήνας άμεσα να προχωρήσει την πεζοδρόμηση ή είναι ένα σχέδιο το οποίο ο κ.Ρέππας και οι άλλοι κύριοι δε θέλουν να πραγματοποιηθεί σε κάποιον χρόνο. Παρατηρώ ότι είναι γεγονός ότι η Αθηνάς από Σοφοκλέους και κάτω, Ευριπίδου και κάτω δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις το βράδυ. Το βράδυ που ενώ διευκολύνομαι πολλές να έρθω και να ‘’κόψω’’ από την Ευριπίδου γιατί ‘’χτυπάς’’ Πλατεία Κλαυθμόνος και προχωράς, δεν μπορείς! Πρέπει να κλείσεις οπωσδήποτε το αυτοκίνητο, να το ασφαλίσεις, επομένως κάτι πρέπει να γίνει.


Επειδή έχω κάνει μια συζήτηση με τον κ.Δήμαρχο, μου είπε ότι θέλει να αναβαθμίσει την περιοχή και ότι θέλει να φέρει κατοικίες και ίσως η λύση αυτή, εάν μπορεί να το επιτύχει -γιατί τώρα δεν ξέρω ποιος θα πάει να μείνει στην οδό Αθηνάς- αλλά ίσως αν επιχειρηθεί, μπορεί να έχει αποτέλεσμα. Εμείς έχουμε και ιδιόκτητο Γραφείο σε έναν όροφο εκεί, Αθηνάς και Σοφοκλέους στη γωνία και όλη η πολυκατοικία εκεί είναι αχρησιμοποίητη, είναι κενά τα Γραφεία. Είναι υποβαθμισμένη η περιοχή, δηλαδή αυτό πρέπει να το δούμε.
Οπωσδήποτε πρέπει να υπάρξει μια λύση. Καλό είναι να υπάρξει μια σφαιρική λύση. Εγώ, αν δεν ακούσω την καΛαγουδάκη και την άλλη πλευρά, δεν μπορώ να έχω άποψη. Πάντως, ο κ.Ρέππας έκανε μια πολύ εμπεριστατωμένη και σωστή παρουσίαση, αλλά καλό είναι να ακούσουμε και την άλλη πλευρά και είναι γεγονός ότι κάτι πρέπει να γίνει. Ήταν θαυμάσια ιδέα πάντως αυτή να κάνουμε Ημερίδα και γενικά, το να κάνουμε Ημερίδες έχει επιτυχία και σε άλλα θέματα. Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου