Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Τοποθέτηση του κ. Δημήτρη Αδάμ, Προέδρου του Επιμελητηρίου Λάρισας στις Προτάσεις Ανάπτυξης του Αλέξανδρου Μωραϊτάκη




ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ


Κε. Μωραϊτάκη,

στη συνάντηση που είχαμε μου δώσατε κάποιες προτάσεις – εισηγήσεις στις οποίες θα κάνατε στον Υφυπουργό κ. Μαυραγάνη για φορολογικά μέτρα και μέτρα ανάπτυξης.
Μετά την συνάντησή μας διάβασα με προσοχή τις προτάσεις σας οι οποίες ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες.  Όπως σας είπα είμαι Πρόεδρος του Εμποροβιοτεχνικού Επιμελητηρίου Λάρισας και επειδή πραγματικά βρήκα τις τοποθετήσεις  σας ιδιαίτερα σημαντικές, με αφορμή ένα Διοικητικό Συμβούλιο που είχαμε, τις διάβασα στους Διοικητικούς Συμβούλους.  Όλοι, απ’ όλα τα κόμματα είχαν την ίδια άποψη μ’ εμένα και προς μεγάλη μου έκπληξη όλοι μου ζήτησαν ,αν επιτρεπόταν, να τους δώσω φωτοτυπία των προτάσεών σας όπως και έκανα.
Το μοναδικό σχόλιο που υπήρξε και για τις 21 τοποθετήσεις σας ήταν εάν ο κ. Μωραϊτάκης έδωσε τις προτάσεις στον κ. Μαυραγάνη και αν ναι αφού είναι σωστές, ξεκάθαρες και υλοποιήσιμες τότε γιατί δεν ξεκινά από χθες η υλοποίησή τους;
Και σε συνέχεια του σχολίου η ερώτηση: «αν ο κ. Μωραϊτάκης ήταν στη θέση του κ. Μαυραγάνη θα τις υλοποιούσε; »
Προσωπικά απ’ όσο σας έχω γνωρίσει απαντώ ναι.
Θέλω να σας συγχαρώ για τον τρόπο σκέψης σας, τέτοιους ανθρώπους χρειάζεται η Ελλάδα γιατί μας αξίζει να πάμε μπροστά και όχι η σημερινή κατάντια.
Όπως σας έχω ήδη πει, βρήκα τόσο ενδιαφέρουσες τις προτάσεις σας και τις έχω διαβάσει τόσες φορές που πλέον τις έχω αποστηθίσει απόλυτα.
Συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά, να είστε υγιής.



Δημήτρης Αδάμ



Πρόεδρος Επιμελητηρίου Λάρισας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου