Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Αλέξανδρος Μωραϊτάκης - Υποψήφιος Βουλευτής Α' Αθηνών - Νέα Δημοκρατία | ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

Αλέξανδρος Μωραϊτάκης - Υποψήφιος Βουλευτής Α' Αθηνών - Νέα Δημοκρατία | ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ


Δεν εισέρχομαι στην πολιτική για να κάνω καριέρα ή να βγάλω χρήματα, έχω ήδη επαγγελματική και κοινωνική καταξίωση. Εργάζομαι για περισσότερα από 45 χρόνια, γνωρίζω πως δουλεύει η αγορά, τι σημαίνει εργασία, πως κερδίζεται η συνέπεια απέναντι σε πελάτες, υπαλλήλους, αγορά κλπ. και ποιες είναι οι πραγματικές και ουσιαστικές δυσκολίες της ζωής. Δεν γεννήθηκα ούτε πλούσιος ούτε πετυχημένος.

Είμαι νέο πρόσωπο στην πολιτική και μοναδικός σκοπός μου είναι να βοηθήσω την πατρίδα μας που κινδυνεύει από οικονομική καταστροφή. Έχω προτάσεις, έχω προσπαθήσει πολύ και για πολλά χρόνια να αφυπνίσω τους αδρανούντες υπουργούς κάθε κόμματος. Πιστεύω και έχω αποδείξει ότι μπορώ να δουλέψω μεθοδικά και με αποτέλεσμα ώστε να ενεργοποιήσω τις λύσεις που απαιτούνται για να σωθεί η Πατρίδα μας.

Στην εκλογική περιφέρεια της Α' ΑΘΗΝΩΝ μπορείτε να βάλετε ( 4 ) σταυρούς προτίμησης. Σας παρακαλώ πολύ να τοποθετήσετε τους σταυρούς αυτούς, σε υποψηφίους που πραγματικά αξίζουν την προτίμηση σας και έχουν τις ιδέες και την δυνατότητα να αλλάξουν προς το καλύτερο το μέλλον της Ελλάδας μας. Αν νομίζετε ότι ένας από αυτούς είμαι και εγώ σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προτίμηση σας.

Μπορείτε αν θέλετε, πριν αποφασίσετε που θα τοποθετήσετε τον σταυρό προτίμησης σας, να δείτε το site μου http://www.alexandrosmoraitakis.gr καθώς και να ακούσετε τις ιδέες και τις απόψεις μου, σε οποιαδήποτε από τις πιο κάτω εκδηλώσεις μου. Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός και οι απόψεις μου αποτελούν ηθική δέσμευση μου απέναντι σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου